Vračila in garancija

V naši spletni trgovini lahko v dneh vrnete vse kupljeno blago. Za vse blago, ki ga prodajamo, velja tudi dveletno jamstvo.

Kaj točno to pomeni?
Vse blago, kupljeno pri nas, lahko doma razpakirate, ga uporabljate na običajen način in testirate dni. Če z kupljenim blagom niste zadovoljni, ga lahko vrnete kadar koli pred potekom dni od datuma dostave. Vaše naročilo bomo preklicali in vam v celoti povrnili nakupno ceno blaga, vključno s stroški pošiljanja in plačila. Če se v dveletnem garancijskem obdobju pojavi napaka na blagu, vam bomo v najkrajšem možnem času dobavili nadomestni izdelek ali poskrbeli za popravilo originalnega izdelka.

Ko moram storiti, če želim vrniti blago?
Najlažji način za vračilo blaga ali reklamacijo je uporaba storitve Tercio Asistent, kjer lahko vnesete vse potrebne podatke in izberete med vračilom blaga na eni od izbranih prodajnih mest ali pošiljanjem na naš naslov za dostavo.

I je treba biti pozoren še na kaj drugega?
Prosimo vas, da blago v dnevnem roku zaščitite pred poškodbami, da v primeru vračila ne bo poškodovano ali razvrednoteno bolj, kot je običajna obraba zaradi uporabe. Pri vračilu je treba paziti, da blago pošljete nazaj z vsemi deli in sestavnimi deli, ki so bili del prvotne embalaže. Blago je treba vrniti v originalni embalaži.

Potrebujete podrobnejše informacije?
Če imate kakršnakoli vprašanja, se z zaupanjem obrnite na nas, z veseljem vam bomo posredovali vse dodatne informacije.